مستند «عبدالله» رونمایی شد
کد خبر: 3935615
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

مستند «عبدالله» رونمایی شد

طی مراسمی از مستند زندگی‌نامه سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری با عنوان «عبدالله» به كارگردانی حمید هاشم‌زاده در شيراز رونمایی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم رونمایی از مستند زندگی‌نامه سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری با عنوان «عبدالله» امروز، 26 آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار فارس برگزار شد، ضمن تجلیل از همسر شهید سردار عبدالله اسکندری از این مستند به کارگردانی حمید هاشم‌زاده که روایتی 120 دقیقه‌ای از زندگی سردار شهید اسکندری از تولد تا شهادت است، رونمایی شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شخصیت شهید عبدالله اسکندری به‌عنوان یکی از مردان مجاهد در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ماندگار شده است، اظهار کرد: سردار شهید عبدالله اسکندری یکی از افتخارات استان فارس است و مستند عبدالله جلوه‌هایی از نورانیت شخصیت بزرگ شهید اسکندری را به نمایش گذاشته است.

وی ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران و سازندگان مستند عبدالله، افزود: سردار شهید عبدالله اسکندری یکی از افتخارات استان فارس است و این مستند از جنبه معرفی شخصیت شهید و تاثیرگذاری معنوی بر روی مخاطب موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع)، گفت: ثبت و مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات فرهنگی فاخر و مخاطب پسند نظیر کتاب، فیلم و مستند یکی از رسالت‌های مهم فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی است.

بوعلی بیان كرد: سیره و زندگی شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم الگو و نمونه سَبکِ زندگی ایرانی اسلامی است و این شهدا معیار و شاخص انقلابی‌گری و ولایتمداری هستند.

انتهای پیام
captcha