برگزاری جشنواره «نشاط و سلامتی» در لرستان
کد خبر: 3934888
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

برگزاری جشنواره «نشاط و سلامتی» در لرستان

جشنواره «نشاط و سلامتی» ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش لرستان با موضوع چگونه از خود و خانواده‌مان در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم؟ برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «نشاط و سلامتی» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در راستای تاکیدات مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش لرستان در رابطه‌با خدمت‌رسانی و توجه به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش استثنایی لرستان، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ نشاط و سلامتی ویژه دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان با نیازهای ویژه کرده است.

این جشنواره به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین و با موضوع «چگونه از خود و خانواده‌مان در مقابل ویروس کرونا مراقبت کنیم؟» برگزار می‌شود و دانش‌آموزان آسیب‌دیده ذهنی کلیه پایه‌ها، دانش‌آموزان آسیب‌دیده شنوایی کلیه پایه‌ها، دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی و جسمی حرکتی کلیه پایه‌ها و همچنین فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

با توجه به فراخوان این جشنواره دانش‌آموزان آسیب‌دیده ذهنی می‌توانند در رشته نقاشی، دانش‌آموزان آسیب‌دیده شنوایی ر رشته طراحی، دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی و جسمی حرکتی در رشته دلنوشته و همچنین فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان نیز می‌توانند در رشته خاطره‌نویسی با موضوع «چگونه از خود و خانواده‌مان در مقابل ویروس کرونا محافطت کنیم؟» شرکت کنند.

زمان شروع شرکت در این جشنواره ۲۵ آبان‌ماه جاری و زمان پایان پنجم آذرماه امسال اعلام شده و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات صاحب اثر ازجمله نام، نام خانوادگی، نام شهر، مدرسه و منطقه از طریق پیام‌رسان‌های شاد و سروش به شماره ۰۹۱۶۳۶۰۶۶۹۲ و یا پست الکترونیکی به نشانی apel.۱۲ azar@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha