مقاومت جهانی و نقش انقلاب اسلامی / باور، مهم‌ترین عنصر مقاومت است
کد خبر: 3933510
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

مقاومت جهانی و نقش انقلاب اسلامی / باور، مهم‌ترین عنصر مقاومت است

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حضور اثرگذار انقلاب اسلامی در جامعه جهانی، الگویی بود که حضرت امام خمینی(ره) با عنوان مقاومت به جهان ارائه داد، گفت: مهم‌ترین موضوع در مقاومت باور آن و پیروزی هم نتیجه مقاومت است.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، صبح امروز|، 16 آبان در رویداد بین‌المللی «سفیران انقلاب اسلامی» که به‌ صورت مجازی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، با اشاره به مقاومت جهانی و نقش انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک انقلاب پویا و تأثیرگذار در حوزه برون‌مرزی، اثر ژرف و عمیقی بر جامعه جهانی گذاشته است.

وی افزود: حضور اثرگذار انقلاب اسلامی در جامعه جهانی، الگویی بود که حضرت امام خمینی(ره) با عنوان مقاومت به جهان ارائه داد و این موضوع در دفاع مقدس به خوبی دیده و معرفی شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در مقاومت باور آن است، پیروزی را نتیجه مقاومت برشمرد و تصریح کرد: کسی که امامش را قبول و اطاعت کند، می‌تواند در برابر ظلم و استکبار پیروز شود و این الگو از طریق مردان خدایی در جنگ تحمیلی، به بیرون از مرزها معرفی و شناسانده شد، به نحوی که در سایر کشورهای مسلمان، مفهوم مقاومت پس از دفاع مقدس دیده می‌شود.

بوعلی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان اسطوره مقاومت نام برد و گفت: این شهید بزرگوار، تمام محور مقاومت در کشورهای اسلامی را متحد کرد و آن‌ها را به این باور رساند که می‌توان با مقاومت در برابر استکبار به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه اثرگذاری، به سرعت در حال پیشرفت بوده و فعالیت آن در دنیا، جبهه کفر را با عجز روبه‌رو کرده است.

انتهای پیام
captcha