۱۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا جان باختند
کد خبر: 3932590
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

۱۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا جان باختند

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا جان باختند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز یکشنبه، ۱۱ آبان، در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع موارد بستری به علت کرونا در مراکز درمانی استان از ابتدای اپیدمی تاکنون، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶ هزار و ۹۰۲ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری شدن یک هزار و ۶۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان، افزود: طی ساعات گذشته ۳۲۶ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۲ هزار و ۴۶۷ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ هم استانی دیگر در اثر ابتلاء قطعی به کرونا جان باختند که از این تعداد ۹ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه، ۲ مورد شهرستان سرپل‌ذهاب و یک مورد مربوط به شهرستان پاوه است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۸۸۷ نفر در استان کرمانشاه در اثر ابتلاء به کرونا جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۹ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری و ۱۷۰ نفر از مراکز درمانی استان پس از بهبودی ترخیص شدند.

انتهای پیام
captcha