برگزاری مسابقه آنلاین خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم
کد خبر: 3930832
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

برگزاری مسابقه آنلاین خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم

دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید مجید عسگری از برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مهندس مجید عسگری به صورت مجازی خبر داد. 

برگزاری مسابقه آنلاین خاطرات و زندگینامه یک شهید مدافع حرمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری مسابقه شهید عسگری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فرزانه موحد، گفت: کانون فرهنگی شهید صالحی همزمان با ایام شهادت امام عسکری علیه السلام و سومین سالگرد معلم مدافع حرم شهید مجید عسگری  اقدام به برگزاری برنامه‌هایی را تدارک دیده است.
مسئول کانون شهید صالحی ادامه داد:  نشر راه و روش زندگی شهید مجید عسگری برای الگو گرفتن از شهید برای عموم جامعه مخصوصا طیف جوان و دانش‌آموز، در قالب بیان خاطرات از معلم شهید در فضای مجازی به آدرس @shahidasgariejamkarani از جمله این برنامه‌هاست.
وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید عسگری  به آدرس https://survey.porsline.ir/s/AKl5X17/ یکی دیگر از برنامه‌های کانون در این ایام است.
دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید مجید عسگری ادامه داد: به رسم یادبود هدایایی  نیز به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان اهدا خواهد شد.
وی آماده‌سازی و انتشار کلیپ‌هایی از مستند زندگینامه شهید عسگری از زبان دوستان و خانواده شهید، در فضای مجازی و پیام‌رسان ایتا به آدرس @tarhe_parvaz از دیگر برنامه‌های کانون عنوان کرد.
موحد برگزاری مراسم یادواره شهید به صورت مجازی باسخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد میرزا محمدی و مداحی حاج علی حبیب‌زاده را از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت مجید عسگری عنوان کرد.
انتهای پیام
captcha