فراهم شدن بستر توسعه اقتصادی در سایه همكاری اصناف با پلیس
کد خبر: 3930418
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

فراهم شدن بستر توسعه اقتصادی در سایه همكاری اصناف با پلیس

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به نقش اصناف در حفظ آرامش جامعه گفت: تعامل این دو مجموعه می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی فراهم كند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 29 مهرماه در همایش «پلیس و اصناف» كه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، با بیان اینكه آرامش موجود در بازار مرهون همكاری نیروی انتظامی و اصناف است، گفت: این تعاملات باعث می‌شود مردم با  آرامش به امورات روزانه خود بپردازند.

وی تصریح كرد: تعامل این دو مجموعه می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی فراهم كند و خوشبختانه این همكاری در استان فارس بسیار عالی است و هیچ مشكلی وجود ندارد.

حبیبی با بیان اینكه اصناف نقش موثری در برقراری و ارتقاء امنیت در فارس ایفا می‌كنند، گفت: اصناف در این وضعیت كرونایی كشور با همكاری صمیمانه در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها و پروتكل‌‌های بهداشتی، ضمن اینكه یار و یاور نیروی انتظامی هستند، نقش موثری نیز در جلوگیری از شیوع این ویروس داشته‌اند.

وی با تصریح اینكه نیروی انتظامی استان فارس اصناف را از بدنه خودشان قلمداد می‌كند، گفت: تعامل این دو مجموعه باعث رونق هر چه بهتر كسب و كار و توسعه چرخ اقتصاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha