۶۵۹ مبلغ به بوشهر اعزام شدند
کد خبر: 3929203
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
در دهه آخر صفر؛

۶۵۹ مبلغ به بوشهر اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ۶۵۹ مبلغ به‌منظور تبلیغ معارف اهل بیت(ع) و فعالیت‌های اجتماعی به سراسر استان اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل تبلیغات‌ اسلامی استان، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیر‌کل تبلیغات‌ اسلامی استان، ۲۳ مهرماه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال پیامبر اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی‌بن‌موسی الرضا(ع) از تبیین معارف دهه آخر صفر از سوی ۶۵۹ مبلغ خبر داد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های و هماهنگی‌های انجام شده به‌منظور گسترش و تبلیغ معارف اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام به اعزام و به‌کارگیری مبلغان و بهره‌گیری از شبکه تبلیغی شد تا مبلغان علاوه بر تبلیغ معارف اهل بیت(ع) برای رفع آسیب‌های اجتماعی و تداوم مواسات از سوی اقشار مؤمن جامعه اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: امسال ۶۵۹ مبلغ شامل ۳۷۰ مبلغ آقا و ۲۵۰ مبلغ بانوی بومی و ۳۹ مبلغ از دفتر تبلیغات‌ اسلامی قم برای گرامیداشت محافل و مجالس دهه‌ آخر صفر و انجام فعالیت‌های اجتماعی به سراسر استان بوشهر اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سروستانی در خاتمه‌ سخنان خود تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز در ایام محرم و صفر با رعایت مصوبات ۱۷ گانه‌ ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا اقدام به برگزاری برنامه‌های ویژه این ایام کردند.

انتهای پیام
captcha