تعامل پلیس و سپاه موجب تأمین امنیت پایدار در جامعه می‌شود
کد خبر: 3928871
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

تعامل پلیس و سپاه موجب تأمین امنیت پایدار در جامعه می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اهمیت تعامل نیروهای مسلح با یكدیگر گفت: تأمین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداكثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده پلیس و سپاه دست‌یافتنی است.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرضا ضربت، جانشین فرمانده انتظامی شیراز امروز، 21 مهرماه در همایش هم‌اندیشی كاركنان نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، عظمت و قدرت کشور ایران را نتیجه تلاش‌ها و دلاور مردی‌های بزرگ مردانی دانست که خالصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست کردند.

وی افزود: خداوند را شاکریم که در حکومت اسلامی نیروهای مسلحی متدین به اخلاق اسلامی وجود دارند و در شرایط کنونی جامعه که به تعبیری در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم با دشمنان مقابله می‌کنند.

ضربت بر ضرورت مشاركت و همكاری سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت تاكید كرد و افزود: تأمین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداكثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده این دو مجموعه دست‌یافتنی است.

وی اظهار كرد: هر چه تعامل بین‌ نیروهای‌ مسلح به ویژه‌ سپاه و پلیس‌ بیشتر‌ باشد، هم‌پوشانی‌ در مأموریت‌ها و برنامه‌های مشترک فرهنگی بیشتر‌ خواهد شد و امنیت‌ و آرامش پایدار‌ که بزرگترین‌ نعمت الهی‌ است را می‌توانیم برای‌ مردم فراهم کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای القای ناامنی در کشور، گفت: بدون شک هیچکدام از این تلاش‌ها به ثمر نخواهد نشست و در نهایت خفت و خواری برای آنان به همراه خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شیراز در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن هفته ناجا، از تلاش‌های همه همکاران خود قدردانی و بر رفع مشکلات آن‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha