معرفی نمایندگان فارس در مسابقات كشوری دعاخوانی
کد خبر: 3928717
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

معرفی نمایندگان فارس در مسابقات كشوری دعاخوانی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج داوری رشته دعاخوانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و نمایندگان این استان در مرحله كشوری خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی و استانی طی ماه‌های گذشته برگزار شد، گفت: مسابقات رشته دعاخوانی در سال جاری به‌صورت ضبط فایل‌ها بود.

وی افزود: فایل‌های ضبط شده اجرای متسابقان در رشته دعاخوانی جهت داوری به تهران ارسال شده بود كه نتایج داوری این مسابقات به هر كدام از استان‌ها اعلام شد.

جلالی بیان كرد: در بخش آقایان كاظم مؤذنی ازشهرستان قیر و كارزین رتبه اول، محمد كریم توفیق‌زاده رتبه دوم و ناصر زارع نیز رتبه سوم و در بخش بانوان هم فرزانه زارعی رتبه اول، خدیجه پران سعدی رتبه دوم و سید حمیده بحری هم رتبه سوم این مسابقات را كسب كردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه نفرات اول رشته دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله كشوری راه پیدا كردند، گفت: در بخش آقایان كاظم مؤذنی از قیر و كارزین و در بخش بانوان فرزانه زارعی از شیراز به مرحله كشوری مسابقات راه پیدا كردند.

انتهای پیام
captcha