هشتمین سوگواره عكس عاشورایی گراش آغاز به‌كار كرد
کد خبر: 3927681
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

هشتمین سوگواره عكس عاشورایی گراش آغاز به‌كار كرد

همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی هشتمین دوره سوگواره عكس عاشورایی در شهرستان گراش آغاز به كار كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی هشتمین دوره سوگواره عكس عاشورایی در شهرستان گراش در حال برگزاری است.

این سوگواره به‌مدت ۵ شب از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه جاری در نگارخانه فرهنگ گراش برگزار می‌شود. نمایشگاه آثار عكاسان برجسته نیز همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برای آماده بازدید علاقه‌مندان است.

مهدی آیینه‌افروز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش امروز، 15 مهرماه در حاشیه بازدید از این سوگواره گفت: ۲۳۰ اثر از ۲۵ عکاس به سوگواره امسال فرستاده شد که ۳۶ اثر از ۱۳ عکاس برای نمایش برگزیده شدند. با توجه به شرایط بهداشتی امسال، فضای عکس‌ها نیز گوناگونی ویژه‌ای پیدا کرد و از این رو با عکس‌های گوناگونی نیز روبه رو هستیم.

مجید افشار، دبیر سوگواره هشتم عکس عاشورایی نیز در این رابطه گفت: در آیین امسال هر شب از یک عکاس و عوامل سوگواره در سال‌های پیش تقدیر می‌شود.

هادی افشار، ابوالفضل روان‌بخش، فاطمه ابراهیمی، علی افشار، مسعود فتوحی، فاطمه فتح‌پور، زینب پورشمسی، فاطمه هرمی، محمد شکوهی، نازنین کشاورز، فروزان دادخدایی، عبدالحمید یوسفی و کوثر حسن‌زاده، ۱۳ عکاس هستند که عکس‌های آنان در این آیین به نمایش در آمده است.

انتهای پیام
captcha