تقویت خطوط اتوبوسرانی در مسیرهای منتهی به حرم رضوی
کد خبر: 3927663
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
در دهه پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد؛

تقویت خطوط اتوبوسرانی در مسیرهای منتهی به حرم رضوی

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از تقویت خطوط اتوبوسرانی در مسیرهای منتهی به حرم رضوی در روز اربعین و دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

تقویت خطوط اتوبوسرانی در مسیرهای متنهی به حرم رضویسعید حسینقلی‌زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز اربعین و دهه پایانی ماه صفر بیان کرد: همزمان با روز اربعین، سرویس‌دهی خطوط منتهی به حرم مطهر و مسیرهایی که مراسم عزاداری از سوی سازمان تبلیغات مشخص شده تقویت خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر تقویت خطوط (بی آر تی) نیز  تقویت خطوط  اتوبوس از نقاط مختلف شهر مشهد که مسیر آن  به سمت حرم مطهر رضوی است را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همه ساله افزایش سرویس‌دهی  و تقویت ناوگان اتوبوسرانی در روز اربعین و دهه پایانی ماه صفر را داشته‌ایم، اما در سال جاری با توجه به شرایط موجود از ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، این افزایش سرویس‌دهی بیشتر خواهد شد.

حسینقلی‌زاده مقدم اظهار کرد: در مجموع 1500 اتوبوس در سطح شهر مشهد به‌صورت فعال داریم؛ لذا بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است توازنی ایجاد کرده تا از مسیرهای کم‌تردد، خطوطی به مسیرهای پرتردد که مناطق اعلام شده برای مراسم عزاداری است که در فضای باز تدارک دیده شده و مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی اعزام کنیم.

وی در تشریح مسیرهای منتهی به حرم مطهر گفت: سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در دهه پایانی ماه صفر، همه روزه از ابتدای آغاز سرویس‌دهی تا پایان ساعت سرویس‌دهی در پنج مسیر از جمله خیابان شیرازی، خیابان نواب صفوی، خیابان امام رضا(ع)، خیابان طبرسی و خیابان خسروی که مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی هستند، صورت می‌گیرد، اما در روز اربعین، سرویس‌دهی خطوط با افزایش ناوگان و سرفاصله کمتر و در صورت نیاز با افزایش ساعت سرویس‌دهی تقویت خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: پیش‌بینی اعزام اتوبوس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی بر اساس رصد میدانی توسط عوامل انتظامات مستقر در مسیرها و به میزان تقاضای مردم است که چه جمعیتی در آن مسیر باید جابه‌جا شوند.

انتهای پیام
captcha