اجرای ۱۰ طرح فرهنگی ـ قرآنی در برنامه‌های اربعین کرمانشاه
کد خبر: 3927617
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

اجرای ۱۰ طرح فرهنگی ـ قرآنی در برنامه‌های اربعین کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه تفکر اربعین را در قالب‌های مختلفی می‌توان بیان کرد، گفت: این اداره ۱۰ طرح فرهنگی ـ قرآنی برای اجرا در برنامه‌های اربعین در دستور کار خود دارد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای ۱۰ طرح فرهنگی ـ قرآنی ویژه ماه صفر در استان خبر داد و اظهار کرد: تفکر اربعین را در قالب‌های مختلفی می‌توان به منصه ظهور رساند و امسال که پیاده‌روی اربعین برگزار نشد بیشترین تلاش اداره امور قرآنی کرمانشاه، اجرای برنامه‌هایی با محتوای مرتبط با ایام ماه محرم و صفر است.

وی افزود: تفکر و باور حماسه‌ساز اربعین، رزمایش جهانی و محور تمدن‌ساز نوین اسلامی است که این امر خود تکلیف عاشورایی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: امروز تفسیر رزمایش جهانی اربعین فهمیده شده و این حرکت فاخر و مردمی با موضوع اربعین سیدالشهدا(ع) پیامی حیات‌بخش است که ادامه راه آن ارمغان پویایی و بالندگی برای ملت‌هاست. امیدواریم تا تمامی کار‌های انجام شده موجب رضایت دلدادگان مکتب سیدالشهدا(ع) قرار گیرد و این تلاش‌ها حماسه‌ای ماندگار را رقم زند.

وی در پایان با تقدیر از تمامی مراکز و مؤسسات قرآنی استان در همکاری با اداره امور قرآنی در اجرای برنامه‌های ماه محرم و صفر، گفت: امسال ابتکارات، نوآوری و ایده‌های خوبی با موضوع اربعین و دهه پایانی صفر از سوی مراکز قرآنی استان در قالب برنامه اجرایی شد.

انتهای پیام
captcha