استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ اربعین
کد خبر: 3927421
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ اربعین

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ اربعین ضروری است، گفت: هیئات، مراکز و محافل مذهبی در استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش معارف اربعین مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات‌ اسلامی استان، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح دوشنبه، 14 مهرماه در دیدار با رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان بوشهر، گفت: استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ اربعین ضروری است.

وی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) تصریح کرد: روحانیان نقش مؤثری در تقویت ارزش‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین رفع مشکلات و مسائل اقشار مختلف مردم جامعه دارند و از این رو تلاش برای استقرار روحانی مستقر در جزیره خارک لازم و ضروری است.

مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی بوشهر در این نشست با تأکید بر تلاش دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه در جهان اسلام، اظهار کرد: حفظ وحدت اسلامی در سراسر جهان و به‌ویژه ایران اسلامی ضروری است.

وی بر لزوم استفاده حداکثری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اربعین تأکید کرد و افزود: هیئات، مراکز و محافل مذهبی در استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش معارف اربعین حسینی مشارکت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام سروستانی اظهار کرد: بین اداره‌کل تبلیغات اسلامی و دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان در تدوین و اجرای برنامه‌های هفته وحدت و همچنین برگزاری نشست‌های مشترک بین کارشناسان دو مجموعه برای تقویت و بهبود تعامل موجود، همکاری و هم‌افزایی بیشتر در طراحی و اجرای برنامه‌های کیفی در راستای تبیین مبانی اسلام و انقلاب اسلامی همکاری و تعامل بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha