اصلی‌ترین سرمایه نظام فرهنگ جهاد و شهادت است
کد خبر: 3926161
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

اصلی‌ترین سرمایه نظام فرهنگ جهاد و شهادت است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین‌(ع) با بیان اینکه اصلی‌ترین سرمایه نظام فرهنگ جهاد و شهادت است و امروز نیز این سرمایه در دفاع از حریم اهل بیت‌(ع) و کشور خاموش نشده است، گفت: ما با عزت و افتخار چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

اصلی‌ترین سرمایه نظام فرهنگ جهاد و شهادت است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حسن فرقانی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز، 8 مهرماه در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت دامغان با بیان اینکه امروز دشمنان درصدد تضعیف شعارهای انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: نباید در مقابل دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان عقب‌نشینی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه پیروی از ولایت فقیه نظام اسلامی را بیمه کرد و دشمنان بارها خیمه ولایت فقیه را به همین دلیل نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا می‌تواند علیه دشمنان اقدام کند و این محصول نگاه شهادت‌طلبانه و ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران است.

فرقانی ادامه داد: حرکت رزمندگان و ایثارگری‌های ایثارگران در دفاع مقدس عامل پیروزی ما در مقابل دشمنان بود، در این راستا اصلی‌ترین سرمایه نظام فرهنگ جهاد و شهادت است و امروز نیز این سرمایه در دفاع از حریم اهل بیت‌(ع) و کشور خاموش نشده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین‌(ع) با اشاره به اینکه ما با عزت و افتخار چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم زیرا به جهانیان نشان دادیم که با ایستادگی و مقاومت می‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان مقابله کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران استمرار حرکت عاشوراست که باید عبرت‌های عاشورا به‌خوبی تبیین و به جامعه منتقل شود.

فرقانی متذکر شد: دشمنان طی ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران چهار فتنه را علیه نظام و ملت ایران داشتند که تهدید، تحریم و تحریف را در آن‌ها می‌جستند اما با هوشیاری و مقاومت ملت ایران توطئه و ترفندهای دشمنان خنثی شد.

انتهای پیام
captcha