توزیع 2500 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند شیراز
کد خبر: 3925527
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

توزیع 2500 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند شیراز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز اعلام كرد: به‌همت مؤسسه خیریه «بیرق وحدت حسینی» بیش از 2500 بسته لوازم‌التحریر تهیه و در بین دانش‌آموزان لازم‌التوجه این ناحیه قرار گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد کماندار، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز امروز، 5 مهرماه در آیین توزیع 2500 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان لازم‌التوجه این ناحیه گفت: این بسته‌ها شامل اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان است که توسط مؤسسه خیریه «بیرق وحدت حسینی» طی مراسمی رونمایی و در اختیار مدارس هدف و دانش‌آموزان لازم‌التوجه قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 75 هزار دانش‌آموز در این ناحیه به تحصیل اشتغال دارند که دو سوم از آن‌ها را دانش‌آموزان لازم‌التوجه تشکیل می‌دهند و تلاش می‌کنیم تا با جذب خیرین و نیکوکاران شیراز و استان فارس، موجبات کمک‌رسانی به این دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان را فراهم آوریم.

کماندار گفت: پیش از این نیز خیرین گرانقدر دیگری از سطح کشور و استان فارس کمک‌هایی را در این زمینه برای دانش‌آموزان و خانواده‌های این دانش‌آموزان ارسال کرده‌اند که با توجه به حجم بالای دانش‌آموزان لازم‌التوجه در سطح ناحیه سه شیراز، دست دیگر خیرین دلسوز و خداجوی را برای کمک به این بخش از شهر شیراز به گرمی می‌فشاریم.

محمدرضا امیری، فرماندار شیراز نیز در این مراسم با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به امر کمک‌رسانی به این دانش‌آموزان، گفت: به لطف خدا حرکت‌های مثبت و قابل توجهی در آموزش و پرورش ناحیه 3 صورت گرفته که از آن جمله کمک برای تأمین اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان لازم‌التوجه به‌همت خیرین نیکوکار و سایر همکاران و مسؤلان انجام شده است.

وی اظهار كرد: برای بهبود وضعیت آموزش در سطح شیراز، نقطه نظرات و پیشنهادات دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت را می‌پذیریم و تمامی این موارد را به سمع و نظر هیئت دولت خواهیم رساند تا ان‌شاءالله در زمینه آموزش مجازی نیز بتوانیم با جذب خیرین، حرکت‌های خوب و تأثیرگذاری را انجام دهیم.

سید سلیمان حسینی، کارشناس مسؤل انجمن اولیا و مربیان ناحیه سه شیراز نیز در این مورد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با خیرین گرانقدر رایزنی‌هایی داشته و نیازمندی‌های دانش‌آموزان را مورد بررسی میدانی قرار دادیم.

وی افزود: پس از این بررسی و تحلیل نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز آنان كردیم که از آن جمله می‌توان به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی در ماه‌های اول سال جاری، در بین خانواده‌های این دانش‌آموزان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha