اعلام برنامه‌های تیپ ۵۵ هوابرد در هفته دفاع مقدس / طنین نوای قرآن در پادگان
کد خبر: 3924873
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

اعلام برنامه‌های تیپ ۵۵ هوابرد در هفته دفاع مقدس / طنین نوای قرآن در پادگان

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... نظیر محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه‌های مختلف و ... از سوی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی در تیپ 55 هوابرد شیراز برنامه‌ریزی و اجرا شده است كه از جمله آن می‌توان به برپایی محفل انس با قرآن اشاره كرد.

در این مراسم معنوی كه با حضور مسؤلان و كاركنان تیپ 55 هوابرد در حسینیه این تیپ برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ به بیین و تشریح بیانات مقام معظم رهبری كه در دیدار زنده تلویزیونی با بیش از یك میلیون پیشكسوت دفاع مقدس داشتند، پرداخت.

وی همچنین برخی از برنامه‌های این تیپ را در هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی، آموزشی و فرهنگی جهت مبارزه با بیماری كرونا و همچنین كتاب‌های منتخب از خاطرات، وصیت‌نامه و سیره شهدا در نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس، تهیه و پخش كلیپ‌های مرتبط با مراسم رژه زمینی، هوایی و دریایی انجام شده سال قبل از صدا و سیما و رسانه‌های ارتباط جمعی به ویژه شبكه‌های  مجازی، برگزاری نمایشگاه «نقش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و دستاوردهای 4 دهه» و انجام تبلیغات میدانی گسترده در سطح پادگان‌ها، منازل سازمانی و غیره در كنار تصاویر پزشكان، پرستاران و سایر كاركنان از جمله این فعالیت‌ها هستند.

برهانی‌نسب، برپایی نمایشگاه‌های فرهگی با محوریت نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و خدمات‌رسانی ارتش در دوران پس از دفاع مقدس از مردم یاری در برهه‌های مختلفی نظیر سیل، زلزله، مقابله با شیوع كرونا و غیره، ارتباط گسترده با خبرگزاری‌ها و مطبوعات، تهیه مطالب از عملكرد آن یگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس شامل اعزام به منطقه، مناطق استقرار، عملیات‌های اقتدار و توانمندی‌های نزاجا، تهیه مطالب از عملكرد یگان‌ در دوران 8 سال دفاع مقدس، هماهنگی و اقدام در خصوص حضور فرماندهان و پیشكسوتان در رسانه‌ها، پوشش مطلوب تصویری ویژه برنامه‌ها، شركت فرماندهان و كاركنان نزاجا در مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا با رعایت كامل پروتكل‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های این هفته در تیپ 55 هوابرد برشمرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز بیان كرد: علاوه بر این‌ها همكاری پیشكسوتان دفاع مقدس و بیان خاطره و شعر با همكاری نهادهای فرهنگی شهر در فضای مجازی، تجلیل از فرماندهان و سربازان دوران دفاع مقدس، دیدار فرماندهان و كاركنان پایور با ائمه جمعه و سایر مسؤلان شهرها، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات مربوط به دفاع مقدس شامل مقاله‌نویسی، خاطره‌نویسی، شعر، كتابخوانی، داستان‌نویسی، عكس و غیره و ارسال آثار منتخب به اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا، معرفی چهره‌های برتر و مصاحبه با فرزندان كاركنان در زمینه‌های علمی، ورزشی، هنری و غیره، پیاده‌روی خانوادگی، تهیه و نصب پلاكارد و پوسترهای مناسب با موضوع دفاع مقدس، بازدید كاركنان وظیفه از موزه دفاع مقدس و گنجینه آثار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

انتهای پیام
captcha