اعلام برنامه‌های فرهنگی ارتش طی هفته دفاع مقدس در فارس
کد خبر: 3924326
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

اعلام برنامه‌های فرهنگی ارتش طی هفته دفاع مقدس در فارس

ارشد روحانیون ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی این هفته در استان را تشریح كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد روحانیون و هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در منطقه استان فارس امروز، 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی این هفته ارتش در استان را تشریح كرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان كرد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های فرهنگی امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد که از جمله می‌توان به عدم برگزاری رژه نیروهای مسلح استان در روز ۳۱ شهریور ماه اشاره کرد.

رضایی افزود: اما با این وجود برنامه‌های فرهنگی متنوعی پیش‌بینی شده تا در این ایام بتوانیم یاد و خاطره مجاهدت و ایثارگری شهدا و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل را به بهترین نحو ممکن پاس  بداریم.

وی یادآور شد: برنامه‌هایی همچون پخش سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)خطاب به یک میلیون پیشکسوت ورزمنده دفاع مقدس از طریق ارتباط تصویری در روز ۳۱ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در تالار حافظ شیراز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برپایی سه نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای دفاعی در باغ موزه دفاع مقدس، پایگاه هوایی شهید دوران و باغ عفیف‌آباد شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به‌صورت محدود از جمله این برنامه‌ها هستند.

ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس گفت: همچنین برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اجرای مسابقات ورزشی در ۱۴ رشته، عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری شامل شعر، مقاله، خاطره‌نویسی، نمایش، داستان، نقاشی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از مدافعان سلامت با حضور در بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده که در ایام هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان فارس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha