مردم مناطق محروم هیچگاه در فتنه‌های علیه انقلاب شرکت نکردند
کد خبر: 3923996
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

مردم مناطق محروم هیچگاه در فتنه‌های علیه انقلاب شرکت نکردند

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دل توده مردم جای خاصی دارند، اظهار کرد: مردم مناطق محروم در غائله‌های دی‌ماه ۹۶ و آبان‌ماه ۹۸ حاضر نشدند در آشوب شرکت کنند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان شب گذشته، 29 شهریورماه به همراه جمعی از مسئولان ارشد سیاسی، نظامی و انتظامی استان با وزیر اطلاعات و معاونان مربوطه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در این دیدار بیان کرد: بدون امنیت، هیچ پیشرفت و توسعه‌ای حاصل نمی‌شود و لازمه تحقق امنیت پایدار نیز سرمایه‌گذاری در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی است که از وزارت اطلاعات انتظار می‌رود در این زمینه کمک کنند.

وی ضمن اشاره به ورود اعتبارات فراوان به استان، اظهار کرد: ورود اعتبارات فراوان می‌تواند نوید آبادانی را بدهد، اما این امر در عین حال زمینه لغزش را نیز بیشتر می‌کند؛ بنابراین باید با نظارت جدی‌تر، از بروز فساد پیشگیری کرد.

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار با اشاره به تعبیرات مقام معظم رهبری در مورد استان، سرمایه‌گذاری در بندر چابهار، پروژه راه‌آهن، گاز و سایر امور زیربنایی را در حال توسعه توصیف کرد و به نکاتی درباره ظرفیت‌ها و کمبودهای استان اشاره کرد.

وی با اشاره به این‌که امنیت نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و سرمایه‌گذاری نیاز به احساس امنیت، گفت: یکی از مشکلات استان، قاچاق کالا و سوخت است که در صورت اجرای کامل طرح رزاق با همکاری مجموعه‌ها، وضعیت سوخت ساماندهی می‌شود.

استاندار با اشاره به اینکه در حال حاضر عدم انسجام دستگاه‌ها به‌عنوان یکی از مشکلات مهم استان برطرف شده است، اضافه کرد: حمایت مسئولان کشوری از استان و همچنین تغییر نگاه امنیتی به استان سبب خواهد شد تا مسیر توسعه، سازندگی و پیشرفت این منطقه هموار شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات نیز با اشاره به سختی‌های کار کردن در مناطق مرزی، بر حفظ شأن مسئولانی که در این مناطق خدمت می‌کنند، تأکید کرد.

وی با اشاره به این‌که نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دل توده مردم جای خاصی دارند، اظهار کرد: مردم مناطق محروم در غائله‌های دی‌ماه 96 و آبان‌ماه 98 حاضر نشدند در آشوب شرکت کنند.

وزیر اطلاعات گفت: شخصی که نماینده ولی فقیه در هر استان است، در واقع سکان‌دار اصلی آن استان بوده و پدری می‌کند؛ بنابراین باید نسبت به تحکیم همکاری‌ها و وحدت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام
captcha