توزیع 11 هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم زنجان
کد خبر: 3922839
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

توزیع 11 هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم زنجان

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از توزیع 11 هزار بسته لوازم‌التحریر در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و ایجرود خبر داد.

توزیع 11 هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم زنجانفرهاد امندی، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس تامین نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم مورد توجه قرار گرفت و در این راستا 11 هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطقی از استان تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های نوشت‌افزار شامل اقلامی همچون کیف، دفتر، مداد، خودکار و سایر موارد است، ادامه داد: این بسته‌ها بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و ایجرود توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: گروه‌های جهادی اقداماتی برای مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس در مناطق محروم انجام می‌دهند که لازم است اعتبارات برای این کار افزایش یابد تا تعداد بیشتری از مدارس زیر پوشش طرح قرار گیرند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان به فعالیت گروه‌های جهادی استان زنجان در زمینه مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کارگاه‌های تولید ماسک در استان فعال هستند تا نیاز بخش بهداشت و درمان را تامین کنند و زمینه‌ای برای اشتغال نیز باشد.

وی از اجرای 12 پروژه آبرسانی برای 25 روستای استان زنجان خبر داد و افزود: 3 پروژه از این تعداد در قالب مجتمع آبرسانی احداث خواهد شد که آب آشامیدنی چندین روستا از محل آن تامین می‌شود.

امندی فعالیت‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی برشمرد و گفت: نشست‌های روشنگری، آموزش‌های بهداشتی، مشاوره‌های خانواده در مناطق محروم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha