مؤلفه‌های تأمین امنیت در جامعه
کد خبر: 3922686
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

مؤلفه‌های تأمین امنیت در جامعه

استاندار فارس، شناخت قوانین، شناخت مسئولیت‌ها و ساختارشناسی اجتماعی و غیره را از جمله مؤلفه‌های تأمین امنیت در جامعه برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار امروز، 23 شهریورماه در مراسم تكریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان تأکید کرد: توجه به قید قانون و توجه به حقوق مردم، نقش ویژه‌ای در کنترل فعالیت‌های دولتمردان دارد.

وی با بیان اینكه مؤلفه‌های زیادی در تأمین امنیت جامعه وجود دارد، گفت: مؤلفه‌هایی مانند شناخت قوانین، شناخت مسئولیت‌ها و ساختارشناسی اجتماعی نقش ویژه‌ای در قانون‌مدار کردن دولتمردان خواهند داشت.

رحیمی با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای برای توسعه باید از مجرای امنیت عبور کند، گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف موجب تحقق آرامش و امنیت در فارس و فراهم شدن زمینه برای توسعه این استان شده است.

استاندار فارس ادامه داد: آرامش و امنیت از اصلی‌ترین موهبت‌هایی است که باعث شده تا استان فارس گام‌های استواری در راستای توسعه بردارد. گستردگی نیروهای مسلح در فارس باعث می‌شود نگاه ویژه‌ای به استان در سطح کشور وجود داشته باشد و امنیت مناسبی در استان مشاهده شود.

رحیمی یادآور شد: سال گذشته مجموعه اتفاق‌هایی باعث شد تا استان فارس با مخاطرات مختلفی مواجه شود اما همکاری خوب دستگاه‌های مختلف موجب عبور از آن بحران‌ها شد.

یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس و دادستان نظامی این استان، رسول کریمی به‌عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و قوام کریمی نیز به‌عنوان دادستان نظامی استان فارس، معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha