فریبكاری مدعیان حقوق بشر درباره ادیان الهی
کد خبر: 3922565
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

فریبكاری مدعیان حقوق بشر درباره ادیان الهی

امام جمعه اهل سنت شیراز ضمن محكومیت اهانت غربی‌ها به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اسلام(ص)، گفت: این اقدام نشان از فریبكاری مدعیان حقوق بشر در عرصه‌های مختلف به خصوص در ادیان الهی دارد و چنین توهین‌هایی سازمان‌یافته هستند.

عبدالواحد خواجوی، امام جمعه اهل سنت شیراز، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به آیه 8 سوره صف «یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانید»، گفت: از صدر اسلام تاكنون بارها دشمنان این دین آسمانی تلاش زیادی برای مقابله با آن کرده‌اند، اما طبق آیات قرآن هیچ‌گاه نتوانسته‌اند نور خدا را خاموش كنند. متأسفانه بار دیگر استكبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل از سوی عده‌ای از افراط‌گرایان در كشورهای غربی نظیر فرانسه به ساحت مقدس رسول مكرم اسلام(ص) و قرآن كریم توهین كردند و این كتاب آسمانی را آتش زدند و دل امت اسلام را جریحه‌دار كردند.

خواجوی ضمن محكومیت چنین اقداماتی، گفت: البته این بار نخست نیست كه دشمنان اسلام چنین اهانت‌هایی را مرتكب شده‌اند و همه این‌ها نشانه كینه و دشمنی غرب با جهان اسلام است و ترور دشمنان كینه‌توز ضد اسلام خود دلیلی بر عناد و كینه و شرارت سردمداران غربی با اسلام و امت اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینكه این اهانت‌ها نشان از فریبكاری مدعیان حقوق بشر در عرصه‌های مختلف به خصوص در ادیان الهی دارد، گفت: چنین توهین‌هایی سازمان‌یافته هستند و توطئه جهان استكبار علیه مقدسات اسلام و پیامبر(ص) و قرآن كریم است. همچنین، از امت اسلام برخورد قاطع با آن‌ها را خواستاریم، زیرا تنها راه نجات اسلام، اتحاد و روشنگری علمای دین و فرهیختگان مذاهب مختلف جهان اسلام اعم از شیعه و سنی و مقاومت در مقابل اقدامات جنایت‌بار آمریكا و رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و غرب است.

خواجوی با ذکر اینكه باید توجه بیشتری به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کنیم تا نجات یابیم، به موضوع به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی برخی از كشورهای عربی اشاره كرد و گفت: متأسفانه برخی از كشورهای اسلامی فریب توطئه آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی را می‌خورند، در صورتی كه باید به فرمایش قرآن كریم و رسول مكرم اسلام(ص) توجه کنند و با سایر مسلمانان متحد باشند و رفتار و كردارشان با توجه به آیات قرآن كریم و پیامبر(ص) و بزرگان دین باشد.

امام جمعه اهل سنت شیراز ادامه داد: هر كسی كه به آیات وحی توجه كند و این آیات و فرموده رسول خدا(ص) را خط مشی خود قرار دهد، قطعاً در دنیا و آخرت پیروز خواهد شد. قدرت استكبار جهانی در مقابل قدرت خداوند هیچ است، اما متأسفانه برخی از كشورهای اسلامی نظیر امارات متحده عربی تسلیم صهیونیست‌ها شدند. قدرت خداوند بالاتر از تمام قدرت‌های عالم است. كشورهای عربی از چه كسی می‌ترسند؟ از آمریكا و اسرائیل؟! در حالی که مسلمانان باید پیرو راه قرآن و پیامبر(ص) باشند.

انتهای پیام
captcha