زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد به تعویق افتاد
کد خبر: 3922145
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد به تعویق افتاد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از لغو برگزاری مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان که قرار بود ۲۱ شهریورماه برگزار شود، خبر داد.

فقلمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از لغو مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان یزد خبر داد و اظهار کرد: مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان یزد که قرار بود روز جمعه، ۲۱ شهریورماه به صورت غیرحضوری و آنلاین با حضور اکثریت اعضا برگزار شود، لغو و به روز دیگری موکول شد.

وی با اشاره به رای‌گیری به منظور انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه در روزهای جمعه و شنبه، ۲۱ و ۲۲ شهریورماه جاری گفت: این برنامه با توجه به تشکیل کمیته کشوری جهت برگزاری مجمع عمومی استان‌ها طبق شیوه‌نامه هیئت رسیدگی به امور موسسات به صورت هماهنگ، نیز لغو شد.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: مقرر شده این انتخابات اوایل آبان ماه سال جاری به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار شود که در استان یزد نیز همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

یادآور می‌شود در این دوره از انتخابات 80 موسسه استان یزد حق رای خواهند داشت و پس از مطالعه گزارش بازرسی و تراز مالی سال 98 و در صورت تأیید آن را امضا کرده و سپس رأی خود را برای انتخاب اعضای هیئت بازرسی و مدیره به صندوق خواهند انداخت. در این دوره ۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره و همچنین سه نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت بازرسی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام
captcha