پیروز جنگ دشمنان با دین اسلام، صالحان هستند
کد خبر: 3922142
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

پیروز جنگ دشمنان با دین اسلام، صالحان هستند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: اسلام منطقی قوی دارد و خود را در اندیشه پوشالی و پوچی که در دنیای امروز مطرح می‌شود دیکته می‌کند. این پیام و وعده حق الهی است که در آینده هیچ احدی یاران پیامبر(ص) را شکست نخواهد داد، بگذار دشمنان و ددمنشان و رسانه‌های هالیوود در دنیا، به جنگ با دین بیایند اما پایان این حرکت با صالحان است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مردم انقلابی بندرعباس در واکنش به توهین به ساحت قرآن و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) در فرانسه، امروز، 20 شهریور مسجد جامع بندرعباس تجمع کردند.

از مهم‌ترین شعارهای حاضران در این مراسم می‌توان به «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، سکوت در برابر اهانت خیانت است خیانت، وزارت خارجه اقدام انقلابی، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، امت اسلام سلامت بود خاتم انبیا محمد بود، جآن‌همه مسلمین فدای قرآن و دین» اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در تجمع معترضین به اهانت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم(ص) در بندرعباس، اظهار کرد: هم‌زمان پس از دوران اسارت به خاندان پیامبر (ص) در این عصر و مکان شاهد جسارت دشمنان به ساحت مقدس پیغمبر اسلام (ص) هستیم، شخصیت بزرگی که برای تمام جهانیان مایه رحمت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: تسلیت عرض می‌کنم این جسارت را به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) که عصاره خلقت، تجلی و جلوه اعظم خداوند است، آنچه خوبآن‌همه دارند ایشان به‌تنهایی داشتند و فلسفه عالم خلقت در وجود مقدس محمد(ص) تجلی و تبلور پیدا کرد.

عبادی‌زاده ادامه داد: حضرت محمد(ص) پیامبری است که اولیا الهی (ع) در مقابل عظمت ایشان کرنش و با اعتقاد به برکت مقدس وجود محمد(ص) مراتب کمال و مدال‌های افتخارات الهی را از خداوند متعال به‌عنوان روح‌الله، کلیم‌الله و صفی الله دریافت کردند، شخصیتی که در شأن ایشان آمده است: «اگر نبود محمد(ص)؛ عالم خلقت را نمی‌آفریدم».

وی تصریح کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) جلوه اعظم خداست که تمام انبیاء منتظر دوران و ظهور ایشان بودند و بشارت تمام ادیان الهی است، شخصیت بزرگی که امام صادق(ع) از شنیدن نام آن بزرگوار حالت سرور در چهره‌اش هویدا می‌شود و امیرالمؤمنین علی (ع) در تعبیری می‌فرمایند: «من عبدی از عبید محمد (ص) هستم».

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: آینده بشریت و انسانیت به برکت وجود مقدس ایشان رقم می‌خورد و آخرین موعود جهانی همه ادیان و انبیاء الهی از نسل ایشان جهان را پر از عدل و داد می‌کند، تمام بشریت از شناخت ایشان عاجز است و هرکس که محمد(ص) را شناخت مسیر کمال را به دست آورد.

امام‌جمعه بندرعباس عنوان کرد: امروز خفاش‌های کور و افرادی که هیچ نوری در درک مقام پیامبر(ص) ندارند و در تاریکی و ظلمت و گمراهی محض گرفتار هستند، مصلحت ما را منفعت خودشان می‌دانند و در توهین به ساحت مقدس ایشان جست‌وجو می‌کنند. در هیچ دین و کتب آسمانی حتی تورات و انجیلی که تحریف‌شده، اجازه توهین و جسارت به ادیان و انبیاء الهی داده نشده، پس با چه منطقی دنیای استکبار جهانی امروز به خود اجازه می‌دهد به ساحت پیامبر رحمت(ص) توهین کند؟

وی تصریح کرد: کدام منطق و عقلانیت اجازه می‌دهد به مقدسات و اعتقادات و باورهای اسلام و رهبر آن جسارت کنند؟ شما اسلام را بینید که حتی اجازه توهین و جسارت بت‌ها را به پیروانش نمی‌دهد، بت‌هایی که از سنگ و چوب و فاقد شعور هستند اما به ما اجازه نداده‌اند به اعتقادات و باورهای بت‌پرست‌ها نیز توهین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: این منطق کجا و آن منطق رسوا و ننگینی که امروز دنیای غرب و سردمداران و مدعیان آزادی بیان این منطق را گسترش می‌دهند کجا؟ منطق جسارت، توهین، تخریب، آزار و اذیت پیروان ادیان با کدام منطق شما غربی‌ها سازگار است؟ شما که مدعی هستید باید به افکار و اعتقادات انسانیت و بشریت احترام گذاشته شود.

عبادی‌زاده ادامه داد: آزادی بیان امر پسندیده‌ای است، اما حدود، چهارچوب و ضابطه دارد، اگر آزادی‌ها بتوانند و بخواهند آزادی دیگران را سلب کنند آیا در منطق شما قابل‌قبول است؟ آزادی افسار گریخته را هیچ منطقی حتی افرادی که مدعی علم و دانش در غرب هستند نیز نمی‌پذیرد و قبول ندارد.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور فرانسه در توجیه عمل ننگین و توهین به پیامبر اکرم(ص) مدعی می‌شود که این عمل منطبق با آزادی بیان است، آزادی بیان یعنی هر فردی اجازه دارد به دیگران توهین کند، آن‌هم به اعتقادات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان؟ آزادی بیان در منطق شما غربی‌ها آیا اجازه سلب آزادی شمارا دارد تا در تقابل با آزادی دیگران قرار بگیرد؟ آیا شما و عالمان و فرهیختگانتان این منطق را می‌پذیرید؟

امام‌جمعه بندرعباس افزود: زمانی که رئیس‌جمهور کشوری که مدعی آزادی در دنیا و حقوق بشر و انسان‌ها است این مسئله را مطرح می‌کند، می‌دانیم که پشت آن یک جریان فکری در تخریب و در تقابل با دین اسلام است که احساس خطر می‌کند و در دنیای غرب موضع گرفته و پنهان‌شده است.

عبادی‌زاده ادامه داد: یک روز تفکر داعش را در راستای ضربه زدن به اسلام طراحی می‌کنند و ارائه یک تصویر خشن و غلط از اسلام را در افکار عمومی دنیا به نمایش می‌گذارند و یک روز تهدید می‌کنند و به بهانه آزادی بیان به نشریات و مجلات اجازه می‌دهند تا به اسلام توهین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: دنیا بداند مسیری که اسلام دنبال می‌کند درنهایت احیای تمدن نوین اسلامی است و مستکبران چه بخواهند و چه نخواهند وعده خدا حق است، اسلام گسترش پیدا می‌کند و منطق پیغمبر اسلام (ص) امروز در سراسر دنیا خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اسلام منطقی قوی دارد و خود را در اندیشه پوشالی و پوچی که در دنیای امروز مطرح می‌شود دیکته می‌کند، این پیام و وعده حق الهی است که در آینده هیچ احدی یاران او را شکست نخواهند داد، بگذار دشمنان و ددمنشان و رسانه‌های هالیوود در دنیا، به جنگ با دین بیایند اما پایان این حرکت با صالحان است.

در پایان این تجمع، قطع‌نامه‌ای در پنج بند توسط حاج غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان استان هرمزگان  قرائت شد.

در بخشی از این قطع‌نامه آمده است: «مراتب نفرت و انزجار قلبی خود را  از اهانت وقیحانه و گستاخانه به کلام‌الله مجید و ساحت مقدس حضرت رسول اعظم(ص) در کشورهای غربی را اعلام و سکوت ذلت‌بار به بهانه واهی آزادی بیان سیاست‌مداران فرانسوی، خاصه توجیهات غیرقابل‌قبول رئیس‌جمهور فرانسه را شدیداً محکوم می‌نماییم»

انتهای پیام
captcha