برگزاری مجازی مسابقات قرآنی مدهامّتان در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3921975
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

برگزاری مجازی مسابقات قرآنی مدهامّتان در سیستان‌وبلوچستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان‌وبلوچستان گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان بصورت مجازی در رشته‌های تلاوت نور، قرائت نماز، مکبری و اذان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 30 شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات هر ساله از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شد و استان سیستان و بلوچستان نیز از لحاظ تعداد شرکت کنندگان در صدر قرار داشته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های تلاوت نور، قرائت نماز، مکبری و اذان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 30 شهریورماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: رشته‌های «تلاوت نور» و «قرائت نماز» ویژه رده سنی 9 تا 14 سال اعم از آقا و بانو است؛ رشته‌ مکبری ویژه پسران در رده سنی زیر 9 تا 14 سال و رشته اذان ویژه پسران در رده سنی 9 تا 14 سال است.

پودینه با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از مسابقات بصورت آنلاین صورت می‌گیرد، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی اینترنتی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند؛ تاریخ برگزاری مسابقات از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha