طرح«سه شنبه‌های تکریم» انس اصحاب فرهنگ را با خانواده شهدا بیشتر کرده است
کد خبر: 3921885
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

طرح«سه شنبه‌های تکریم» انس اصحاب فرهنگ را با خانواده شهدا بیشتر کرده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، گفت: طرح «سه شنبه‌های تکریم» انس و قرابت اصحاب فرهنگ و هنر را با خانواده معظم شهدا بیشتر کرده است.

شهدا سنگر سازان بی سنگر اسلام و نظام انقلاب اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، ۱۸ شهریورماه، در طرح «سه شنبه‌های تکریم» و ارتباط تصویری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده سردار شهید ناصر صوفی در اردبیل، گفت: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر تاریخی به استان اردبیل که از محروم‌ترین نقاط استان بازدید کردند نشان از درایت در خدمات‌رسانی فرهنگی به مناطق محروم است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس عملیات کربلای ۵ که شهید صوفی در این عملیات شهید شد در باغ موزه دفاع مقدس در حال مستند و بازسازی است و امیدواریم بتوانیم خدمات این سردار را در این روایت به خوبی بازنمایی کنیم.
وی افزود: از ابتکار عمل کانون‌های مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح «سه شنبه‌های تکریم» نیز سپاسگزاریم که انس و قرابت اصحاب فرهنگ و هنر را با خانواده معظم شهدا بیشتر کرده است و بی‌شک دعای مادران شهید در جای جای میهن اسلامی بدرقه راه خدمتگزاران نظام است.
ندایی، بیان کرد: شهید ناصر علی صوفی به سردار دل‌ها در مسجد محمدیه مشهور هستند و خدمات بسیار ارزنده‌ای در زمان دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دادند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری، تاکید کرد: پدر این شهید نیز زمانی که در قید حیات بودند سینمای خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرهنگسرا تبدیل کردند و پایگاهی برای ارائه خدمات بسیار ارزنده‌ای فرهنگی به مردم شهر اردبیل شد.
وی افزود: شهدا سنگرسازان بی‌سنگر اسلام و نظام انقلاب اسلامی هستند که عزت و ایثار را به همه آموختند.

انتهای پیام
captcha