مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3921362
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مجمع عمومی عادی این اتحادیه و آغاز فعالیت هیئت مدیره دوره جدید خبر داد.

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مجمع عمومی عادی این اتحادیه و آغاز فعالیت هیئت مدیره دوره جدید خبر داد و اظهار کرد: این مجمع به صورت غیرمتمرکز در روز جمعه، 21 شهریورماه و در محل این اتحادیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تصویب ترازنامه مالی اتحادیه سال 98 و رأی‌گیری اعضای هیئت مدیره و بازرسی برای دومین دوره اتحادیه مدغم استانی در دستور کار این مجمع قرار خواهد گرفت گفت: با توجه به وضعیت کنونی ناشی از شیوع کرونا و طبق استعلام ستاد مقابله با کرونا، تجمع بالای 15 نفر ممنوع است لذا مقرر شد این جلسه به صورت غیرمتمرکز از ساعت 10 الی 13 در محل اتحادیه برگزار شود.

مطهریان ادامه داد: بر این اساس هر کدام از اعضایی که حق رأی دارند، طی بازه زمانی 5 تا 10 دقیقه در دفتر اتحادیه حضور خواهند داشت و طی آن گزارش بازرسی و تراز مالی سال 98 را مطالعه می‌کنند و در صورت تأیید آن را امضا کرده و سپس رأی خود را برای انتخاب اعضای هیئت بازرسی و مدیره به صندوق خواهند انداخت.

وی در پایان افزود: در این دوره 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره و همچنین سه نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت بازرسی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام
captcha