ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» در فارس آغاز شد
کد خبر: 3920998
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» در فارس آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با اشاره به اعلام فراخوان شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه بچه‌های مسجد در استان، گفت: مهلت شرکت در این مسابقات پایان آذرماه سال جاری است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌هایی که مورد استقبال اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور قرار می‌گیرد و در شروع هرسال منتظر اعلام فراخوان آن هستند، مسابقات قرآنی «مدهامتان» است که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به ضوابط و شرایط عمومی شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامتان»، افزود: مسابقات در رده سنی 9 تا 14 سال برگزار می‌شود و متولدین سال‌های 1385 الی 1390 می‌توانند در صورت حائز شرایط ثبت‌نام و اثر بارگذاری کنند که البته در رشته مکبری برادران زیر 9 سال هم می‌توانند شرکت کنند.

امیدی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری ویروس کرونا به‌صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir  در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس یادآور شد: شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره از طریق سامانه بچه‌های مسجد https://bachehayemasjed.ir  اطلاع‌رسانی شده و آئین‌نامه شرکت در مسابقات در هر رشته را در پیام‌رسان‌های گپ به نشانی https://gap.im/Fahma_fars ، سروش به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و ایتا به نشانی https://eitaa.com/fahmafarsmasajed  از سوی ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» در استان فارس بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقات پایان آذرماه سال جاری است، تأکید کرد: نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابد و با توجه به شرایط موجود، نحوه برگزاری مرحله کشوری متعاقباً اعلام خواهد شد.

امیدی افزود: این مسابقات در 2 گروه آقایان و بانوان در رشته‌های ترتیل، اذان، اذکار و مکبری نماز برگزار می‌شود که رشته‌های اذان و مکبری نماز ویژه آقایان است و هر شرکت‌کننده باید آثار خود را در قالب فایل تصویری با حداکثر زمان سه دقیقه و حجم حداکثر30 مگابایت در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کند.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های مساجد است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه «بچه‌های مسجد» و عضویت در یکی از کانون‌های فرهنگی ـ هنری فعال مساجد استان در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha