منشأ مشكلات اقتصادی كشور کجاست
کد خبر: 3920343
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

منشأ مشكلات اقتصادی كشور کجاست

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، عمده مشكلات اقتصادی كشور را نشئت گرفته از سه عوامل قوانین ناكارآمد، مدیران ناتوان و ساختار ناكارآمد دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 11 شهریورماه در جلسه كمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس كه با حضور اعضای هیئت نمایندگان، رؤسای تشکل‌های بخش خصوصی و نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، گفت: اراده ما بر تعامل و رفع مشکلات اقتصادی استان و کشور به اندازه فعالان اقتصادی است.

وی افزود: روحیه انتقادی فعالان اقتصادی نسبت به مسایل اقتصادی و وضعیت این بخش در کشور سازنده و موجب رشد و پیشرفت این بخش است اما برای رفع مشکلات هر بخش وظائف و مسؤلیت‌های خاصی دارد که باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.

عزیزی اظهار كرد: عمده مشکلات اقتصادی کشور نشئت گرفته از سه عامل قوانین ناکارآمد، مدیران ناتوان و ساختار ناکارآمد است که اگر هر یک از این بخش‌ها بد عمل کنند، می‌تواند اقدام دیگری را نیز خنثی یا منفی کند.

وی اضافه کرد: ما در مجلس یازدهم در کنار فعالان اقتصادی هستیم و انتظار داریم نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی قوانین ناکارآمد را برای اصلاح، حذف همراه با پیشنهاد خود برای پیگیری در مجلس به نمایندگان ارائه دهند تا با عزم و اراده 18 نماینده مردم در استان فارس این طرح را به صحن مجلس ببریم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالان اقتصادی استان فارس در اتاق بازرگانی استان به‌عنوان صاحبان فکر و اندیشه و به عنوان مجریان و راهبران عرصه اقتصاد استان موارد خود در حوزه قوانین اقتصادی را به مجمع نمایندگان استان ارائه دهند تا ما مطالبه‌گر و صدای آنان باشیم.

وی تصریح كرد: زمانی که دولت با برداشت غلط از یک قانون، آیین‌نامه‌ای را صادر می‌کند که با قانون انطباق ندارد، نشان‌دهنده این است که قانون ناتوان است و ما در مجمع نمایندگان استان فارس از همه توان خود برای رفع قوانین ناکارآمد مجلس استفاده خواهیم کرد.

رئیس كمیته امنیت كمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم، مجلس دهم نیست و ما در کنار و مطالبه‌گر مشکلات مردم در بخش‌های مختلف هستیم.

یادآور می‌شود، در این جلسه رؤسای تشکل‌های بخش خصوصی استان فارس نیز به بیان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات و انتظارات خود از مجلس یازدهم در حوزه اقتصاد پرداختند.

انتهای پیام
captcha