دعوت مجمع خیرین فرهنگ‌ساز شیراز برای كمك‌ مؤمنانه به دانش‌آموزان نيازمند
کد خبر: 3920107
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

دعوت مجمع خیرین فرهنگ‌ساز شیراز برای كمك‌ مؤمنانه به دانش‌آموزان نيازمند

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با اشاره به در پیش‌رو بودن بازگشایی مدارس، از خیران درخواست كرد تا كمك‌های مؤمنانه خود را در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان اهدا كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، سیدعبدالرضا دستغیب، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز امروز، 10 شهریورماه ضمن قدردانی از اقدام حسین جوكار، خیر نیکوکار شیراز گفت: یکی از اقدامات خوبی که توسط خیرین در این ایام سخت كرونایی انجام می‌شود، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان جامعه است.

وی با بیان اینکه تاکنون در چندین مرحله کمک بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توسط مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان انجام شده است، گفت: به‌مناسب ایام تاسوعا و عاشورای حسینی 300 بسته معیشتی و بهداشتی به‌صورت خام و خشک توسط بانی خیر حسین جوکار در بین هیئت‌های عزاداری محل و نیازمندان منطقه مهدی‌آباد توزیع شد.

دستغیب با اشاره به بازگشایی مدارس طی روزهای آینده، افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم از خیرین درخواست می‌شود تا کمک‌های خیرخواهانه خود را در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

وی همچنین به وجود سراهای فرهنگ مهربانی در نقاط مختلف شهر شیراز، اظهار کرد: سراهای فرهنگ مهربانی چهارگانه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز واقع در بلوار شهید چمران، بلوار میرزای شیرازی، بلوار شهید مدرس و بلوار رحمت تقاطع رضوان آمادگی کامل دارند تا بسته‌های کمک‌های لوازم‌التحریر را دریافت و از طریق خیریه‌ها به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

حسین جوکار، نیک‌اندیش شیرازی نیز با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 300 بسته معیشتی و بهداشتی و در عید غدیر نیز ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان توزیع شده است، گفت: کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی در آینده نیز انجام می‌شود.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه در مجموعه فرهنگی ورزشی ماهان اقدام به تولید مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش کردیم که تاکنون موفق به تولید و توزیع رایگان ۴۰۰ هزار ماسک، ۱۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی و ۷۰ هزار دستکش شدیم.

انتهای پیام
captcha