شخصیتی در تراز حاج قاسم سلیمانی در دنیا نداریم
کد خبر: 3919455
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
فاطمی اعلام کرد:

شخصیتی در تراز حاج قاسم سلیمانی در دنیا نداریم

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما با بیان اینکه کرمان به اندازه یک قاره در دنیا قهرمان دارد و به طور قطع شخصیتی در تراز حاج قاسم سلیمانی در دنیا نداریم، گفت: در رسانه ملی وظیفه داریم قهرمانان ملی را معرفی کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدعباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما، امروز پنج‌شنبه، 6 شهریورماه در مراسم آغاز رسمی پیش‌تولید سریال فاخر و ملی زندگینامه شهید باهنر با عنوان «راز ناتمام» با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) گفت: آغاز به کار ساخت سریال شهید باهنر در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه کرمان به اندازه یک قاره در دنیا قهرمان دارد و به طور قطع می‌توان گفت شخصیتی مانند و در تراز حاج قاسم سلیمانی در دنیا نداریم افزود: در رسانه ملی وظیفه داریم قهرمانان ملی را معرفی کنیم.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما با اشاره به اینکه محدودیت‌های زیادی داریم اما تلاش شده این کمبودها مانع کار نشوند بیان کرد: چهل سال از شهادت شهیدان رجایی و باهنر می‌گذرد اما کار مناسبی از این شهیدان تولید نشده و جای کار بسیار است.

وی با بیان اینکه پرداختن به این اسطوره‌ها که الگوی ساده زیستی هستند کار بسیار سختی تصریح کرد: شهید باهنر یک شخصیت دانشگاهی و حوزوی است که در یک منطقه محروم به دنیا می‌آید و بعد به این درجه از معارف الهی می‌رسد.

فاطمی با تاکید بر اینکه جریان نفوذ باید در سریال شهید باهنر به مردم شناسانده شود و مردم بدانند که چگونه شهدای ما را ترور کردند و به انقلاب اسلامی ضربه زدند افزود: حضرت آقا از صداوسیما توقعات این چنینی دارند که شهدا و سیره آنها معرفی شوند.

وی با بیان اینکه ایشان فرمودند «وظیفه شما سرگرم کردن مردم نیست بلکه صدا و سیما یک چشمه همیشه جوشان و دانشگاهی بزرگ است» اظهارکرد: هدف صدا و سیما باید سازندگی مردم به شکلی که اسلام و انقلاب میخواهد باشد و این هدف در فیلم و سریال و کارهای ادبی دنبال شود.

وی با عنوان اینکه 30 سریال ظرف پنج سال آینده ساخته خواهد شد که به موضوع انقلاب و شهدا می‌پردازد افزود: تعدادی از آنها ساخته شده است و در این سریال‌ها تلاش می‌شود تا چهره‌های فاخر به مردم معرفی شوند.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه پیش تولید سریال شهید باهنر از امروز آغاز می‌شود تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تولید این سریال از مهرماه آغاز شود.

انتهای پیام
captcha