تمام اقدامات در فارس ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی شود
کد خبر: 3919097
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

تمام اقدامات در فارس ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی شود

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این استان گفت: برای بروز هر چه بهتر و بیشتر این عنوان مهم در سطح ملی و جهان اسلام باید تمام اقدامات در استان فارس ذیل این عنوان مهم برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر شب گذشته، 4 شهریور در دیدار با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم، گفت: تمام دستگاه‌های فرهنگی و دست‌اندرکاران هیئات مذهبی فارس سعی کنند حقیقت فرهنگ عاشورا در قالب برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان فارس، گفت: نام این خطه به عنوانِ مهم سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی مزین شده و برای بروز هر چه بهتر و بیشتر این عنوان مهم در سطح ملی و جهان اسلام باید تمام اقدامات در استان فارس ذیل این عنوان مهم برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

بوعلی با بیان اینکه مسئله اشتغالزایی و حفظ امنیت شغلی کارگران بومی استان همواره مورد توجه نمایندگان قرار داشته باشد، گفت: بدون شک یکی از ارکان توسعه و پیشرفت فارس موضوع مهم اشتغالزایی برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری است لذا انتظار می‌رود نمایندگان مجلس برای تحقق این مهم به‌صورت مستمر از مسؤلان اجرایی استان مطالبه داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر با تشریح ظرفیت‌های فارس در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، فرهنگ، گردشگری و ...، گفت: این استان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بی‌شمار و بالقوه‌ای است که هنوز ناشناخته باقی مانده‌اند و اگر محرومیت‌زدایی از فارس به‌عنوان یک سرفصل اصلی توسط نمایندگان پیگیری شود بدون شک شاهد رشد و بالندگی این استعدادها خواهیم بود.

وی یادآور شد: در استان فارس نیاز به جریان‌سازی و ایجاد رویکرد همه جانبه و هماهنگ مسئولان و نمایندگان در راستای ایجاد و توسعه صنایع بزرگ و کلیدی داریم.

بوعلی با بیان اینکه اقشار تخصصی بسیج و نخبگان بسیجی به‌عنوان مشاوران علمی موضوعات مهم استان را جهت طرح در مجلس به نمایندگان فارس ارائه می‌کنند، گفت: از ظرفیت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرایی شدن پروژه‌های مورد نیاز استان استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر یادآور شد: ظرفیت نهادهای انقلابی سپاه و بسیج در استان فارس همواره آماده به‌کارگیری در راستای خدمت به مردم است و این را وظیفه خود می‎‌دانیم.

ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز در این دیدار از آمادگی مجمع نمایندگان استان برای تعامل و همکاری با سپاه و بسیج در راستای خدمت به مردم خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha