تجلیل از یك مدافع حرم و سلامت آزاده در شیراز
کد خبر: 3916977
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

تجلیل از یك مدافع حرم و سلامت آزاده در شیراز

همزمان با فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی‌مان از یكی از پزشكان آزاده دانشگاه علوم پزشكی شیراز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی‌مان، یکصد و چهل و دومین نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت مقابله با کروناویروس امروز، 26 مردادماه با تقدیر رئیس دانشگاه از یکی از پزشکان آزاده، به نمایندگی از دیگر آزادگان دانشگاه علوم پزشكی شیراز همراه بود.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این نشست با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را بخشی تاثیرگذار در فرهنگ ایرانیان دانست.

وی با بیان اینکه خدمات آزادگان در اعتلای میهن کمتر از شهدا و ایثارگران نبوده است، اظهار کرد: ثمره ایثار و از جان گذشتگی آنان، حفظ کیان کشور اسلامی از چنگ دشمنان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز به‌همین مناسبت از فرامرز فرهمند، پزشک متخصص طب اورژانس و آزاده سرافراز دفاع مقدس، به نمایندگی از دیگر آزادگان دانشگاه تقدیر کرد.

این پزشک آزاده و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گروه طب اورژانس، پس از سال‌های جنگ تحمیلی و آزادی از اسارت رژیم بعثی، به‌صورت داوطلبانه به کشور سوریه رفته و خدمت خود به جامعه اسلام را در صحنه‌ای دیگر تداوم بخشید. وی، علاوه بر پیشینه خدمت در اردوهای جهادی، هم‌اکنون نیز در سنگر نبرد با کرونا، در حال ارائه خدمت است.

فرهمند در این نشست با قدردانی از اعضای این ستاد، حضور خود در جبهه‌های جنگ ایران و عراق و سپس کشور سوریه را بر اساس باور اعتقادی خود برای اعتلای جامعه مسلمین عنوان کرد.

وی، نبرد سوریه را نیز جنگی بزرگ بر علیه کیان اسلام خواند و افزود: با توجه به توانمندی که در خود برای نجات انسان‌ها از مرگ احساس می‌کردم، حضورم در این نبرد کمترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم و امیدوارم خداوند نیز از من راضی باشد.

انتهای پیام
captcha