مطالبات بحق خبرنگاران پیگیری شود
کد خبر: 3915623
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

مطالبات بحق خبرنگاران پیگیری شود

قائم مقام صدا و سیمای فارس خواستار پیگیری مطالبات بحق خبرنگاران شد و گفت: باید مشکلات خبرنگاران حل شود و این مشكلات را هم باید مدیران اجرایی حل كنند اعم از استاندار تا نمایندگان مجلس.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حقایقی، قائم مقام صدا و سیمای فارس ظهر امروز، 19 مردادماه در نشست صمیمی آیت‌الله دژكام با اصحاب رسانه استان با اشاره به وسعت استان و منابع انسانی آن گفت: سؤال اساسی اینجاست كه مشكل برای رفع حل معضلات ارتقا و توسعه استان كجاست.

وی با تأكید بر اینكه مطالبات بحق خبرنگاران باید پیگیری شود، گفت: در استان فارس دارای مشكلات و نقیصه‌های فراوانی هستیم كه اگر خبرنگاران بتوانند به این عرصه‌ها ورود كنند، مسلماً شاهد تحولات شگرفی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

حقایقی با یادآوری اینكه استان فارس دارای ظرفیت‌ها بزرگی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی است، افزود: مشكل این است كه در عرصه اطلاع‌رسانی اقدامات مؤثری انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینكه در عرصه اطلاع‌رسانی دو نوع كار رویدادمدار و فرایندمدار داریم، گفت: در عرصه اطلاع‌رسانی رویدادمدار موفق بوده‌ایم اما آنچه مشكل اساسی ماست در بحث اطلاع‌رسانی فرایندمدار است و چرا در این نگاه موفق نیستیم؟ زیرا این كار نیاز به نگاه پژوهش محور دارد و داده‌ها برای اینكه تبدیل به اطلاعات شوند باید مورد پژوهش قرار گیرند.

قائم مقام صدا و سیمای فارس تأكید كرد: سؤال اینجاست خبرنگاری که مشکل معیشت دارد چه زمانی می‌تواند درباره این مسائل پیگیری کند لذا باید مشکلات خبرنگاران حل شود و این مشكلات را هم باید مدیران اجرایی حل كنند اعم از استاندار تا نمایندگان مجلس.

حقایقی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه از آنان خواست همراه و پشتیبان نماینده ولی فقیه در استان باشند تا ایشان نیز بتوانند مطالبات مطرح شده خبرنگاران را به مسؤلان مربوطه منتقل كنند.

انتهای پیام
captcha