حفظ وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات
کد خبر: 3914978
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

حفظ وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهاد مردمی و انقلابی در چند دهه توانسته است گامی مهم در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب بردارد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 15 مردادماه در مراسم تجلیل از یاوران و پیشكسوتان عرصه مراسم‌های این شورا به نقش مهم و برجسته این نهاد انقلابی در ایجاد همدلی و همبستگی بین نهاد‌ها و مردم برای حضور موقع در تمامی صحنه‌ها اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مردمی و انقلابی در چند دهه توانسته است گامی مهم در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب بردارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت و راهبری این شورا در مناسبت‌‌های ملی، مذهبی، انقلابی و سیاسی مثال‌زدنی است همان‌طور که با توجه به شیوع بیماری کرونا در نیمه شعبان شاهد برگزاری مراسم پرشکوهی همانند روز قدس بودیم.

رضایی با تصریح بر اینکه سازماندهی، نظارت و هماهنگی برگزاری مراسم‌های دینی و ملی و مذهبی بر عهده این شورا گذاشته شده است، گفت: خدمات زیادی شورای تبلیغات اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی  از جبهه‌‌ها و ایجاد جریان حماسی در سطح جامعه و بسیج کردن مردم و جوانان برای حضور در جنگ می‌توان نام برد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ به دستور و فرمان مستقیم حضرت امام(ره) تشکیل شد و ۴۰ سال است که در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب قدم برداشته است تا تبلیغات سوء دشمن را خنثی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینكه به‌رغم توطئه‌های رسانه های خارجی اقدامات خوبی طی چهل سال گذشته انجام شده است،  ادامه داد: خوشبختانه این نهاد مردمی و انقلابی توانسته است به خوبی بحث اثبات و حقانیت نظام را ادا کند.

وی با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد اجرایی نیست بلکه یک نهاد هماهنگ کننده و نظارتی است، اظهار کرد: این نهاد توانسته مراسم‌ها را از هر گونه آسیب و انحرافات حفظ کند.

انتهای پیام
captcha