پرداخت کمک‌های موردی به 20 هزار نیازمند فارس
کد خبر: 3914612
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
در 4 ماهه امسال صورت گرفت؛

پرداخت کمک‌های موردی به 20 هزار نیازمند فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اعلام كرد: در 4 ماهه امسال علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان، 20 هزار و 15 نفر از افراد تحت حمایت و اقشار نیازمند استان کمک‌های ‌ موردی دریافت کردند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 14 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: كمیته امداد در انجام رسالت‌های خویش و خدمت‌رسانی به نیازمندان، فعالیت‌های مختلفی را برای خود تعریف كرده و در طول انجام می‌دهد.

وی افزود: یكی از این فعالیت‌ها تزریق كمك‌های موردی به نیازمندان در مواقع لزوم علاوه بر مستمر است كه این كار را در طول سال انجام می‌دهد.

بذرافشان بیان كرد: در 4 ماهه امسال 27 میلیارد و 79 میلیون و 203 هزار و 525 ریال  در قالب کمک‌های موردی و بلاعوض به افراد تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان كرد: کمک‌های موردی بر اساس نیاز خانواده ها و به منظور برطرف کردن مشکلات موردی آنان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین عموم مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد کمک‌های خود را در سرفصل‌های مختلف اهدا کرده و یا به‌طور مستقیم کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند پرداخت و اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha