بهره‌برداری از پروژه مشاركتی بازار لارستان با نیت روضه‌خوانی ماه محرم و صفر
کد خبر: 3914027
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

بهره‌برداری از پروژه مشاركتی بازار لارستان با نیت روضه‌خوانی ماه محرم و صفر

پروژه مشاركتی بازار لارستانی در مساحتی به متراژ 3 هكتار در راستای اجرای نیت واقف و برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، پروژه مشارکتی بازار بزرگ لارستان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع از رقبات موقوفه نظرعلی بیگ با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان امروز، 11 مردادماه به بهره‌برداری رسید.

نیت این موقوفه اطعام و روضه‌خوانی ماه محرم و صفر بوده است كه دارای 200 واحد تجاری است و سهم موقوفه نیز در آن 61 واحد عرصه و اعیان با ارزش سرمایه‌ای  بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان است.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: این سومین پروژه‌ای است كه در استان فارس از محل موقوفات سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به رویكرد جدید سازمان اوقاف جهت بهره‌وری هر چه بهتر از موقوفات دو سالی است كه این پروژه با مشاركت بخش خصوصی شروع شده است و حداقل برای ۲۵۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد کرد.

موسوی بیان كرد: درآمد سالیانه رقبات موقوفات كه در این مجتمع است، وقف بر اطعام و روضه‌خوانی شهرستان لارستان شده است كه نزدیك به یك میلیارد تومان در طول سال درآمد دارد.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه در آینده دو پروژه دیگر در لار نیز به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این پروژه صرفاً تجاری نیست و سعی شده است تا جنبه تفریحی هم به آن اضافه شود.

انتهای پیام
captcha