توزیع بیش از 20 هزار پرس غذا در سطح استان همدان
کد خبر: 3912850
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
همزمان با عید غدیرخم؛

توزیع بیش از 20 هزار پرس غذا در سطح استان همدان

مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان گفت: همزمان با روز عید غدیر، بیش از 20 هزار پرس غذا در سطح استان توزیع خواهد شد.

توزیع بیش از 20 هزار پرس غذا در سطح استان همدانجلال تلطفی، مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با اشاره به این که واقعه غدیر مظلوم و مهجور واقع شده است، اظهار کرد: غدیر، مدیریت جهانی بعد از انبیا تا روز قیامت است و همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا غدیر را در جامعه احیا کنند.
مسئول جامعه ایمانی مشعر استان همدان افزود: شبکه ایمانی مشعر متشکل از120 هیئت‌های مذهبی در سطح استان همزمان با ایام عید سعید غدیر خم چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.
تلطفی افزود: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام، برگزاری کاروان‌های شادی خودرویی در سطح استان است که تا کنون 33 کاروان برای این جشن پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه اطعام و افطار روزه‌دار در روز عید غدیر از توصیه‌های اسلام است، اضافه کرد: همزمان با روز عید غدیر، بیش از 20 هزار پرس غذا در سطح استان با نگاه ویژه به مناطق محروم، توزیع خواهد شد.
تلطفی گفت: نورافشانی همزمان با شب عید غدیر توسط بیش از 20 هیئت در سطح شهر همدان و برگزاری جشن خودرویی همراه با اجرای گروه سرود، مولودی خوانی، نورافشانی و اهدای جوایز در ترمینال مسافربری انقلاب همدان با همکاری شهرداری، از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.
این مداح اهل بیت(ع) ادامه داد: در صورت موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا، همزمان با میلاد امام هادی(ع) تا روز مباهله به مدت 10 شب، جشن ولایت در بلوار ارم برگزار خواهد شد که این مهم در بوستان‌های شهر نیز در کنار محراب سبز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha