آمادگی ائمه جمعه برای همكاری در گسترش امنیت پایدار
کد خبر: 3912681
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

آمادگی ائمه جمعه برای همكاری در گسترش امنیت پایدار

امام جمعه مرودشت آمادگی خود و ائمه جمعه و جماعات مساجد را برای همراهی و مشارکت جدی با انتظامی این شهرستان در جهت تولید و گسترش امنیت پایدار اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، 5 مردادماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان كه به‌مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در كشورمان برگزار شد، به نجابت، تعهد و انقلابی بودن مردم شهید پرور این شهرستان اشاره کرد و گفت: به فضل الهی نقاط قوت زیادی در بین مردم وجود دارد و می تواند حاشیه‌ها را که بسیار هم اندک هستند، پوشش دهند.

وی، چهره‌های شاخص، انقلابی و دارای نفوذ کلام را یکی از ظرفیت‌هایی دانست که می‌توان به کمک آن‌ها، احساس امنیت را در مردم تقویت و ارتقا بخشید.

امام جمعه شهرستان مرودشت، آمادگی خود و ائمه جمعه و جماعات مساجد را برای همراهی و مشارکت جدی با انتظامی این شهرستان در جهت تولید و گسترش امنیت پایدار اعلام و تداوم این كار تأكید كرد.

فرشید زینلی، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت نیز در این دیدار، گفت: انجام خدمات به مردم و گره‌گشایی از کار شهروندان موجب رضایت‌مندی آن‌ها، خشنودی خداوند و از همه مهم‌تر می‌تواند به‌عنوان توشه‌ای برای آخرت باشد.

وی با بیان اینكه مجموعه انتظامی این شهرستان با تمام توان و امکانات خود و به‌صورت شبانه‌روزی در برقراری نظم و امنیت تلاش و کوشش می‌کند، گفت: با همراهی و مشارکت مردم و مسؤلان و دعای خیر آن‌ها، موفقیت بیشتری در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها به دست خواهد آمد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت، همراهی مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه و به خصوص ظرفیت و پتانسیل تریبون نماز جمعه را عامل بسیار مهم و تاثیر گذار در همگانی کردن امنیت برشمرد و گفت: ائمه جمعه و جماعات مساجد بازویی توانمند در جلب مشارکت‌های مردمی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند.

انتهای پیام
captcha