انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در اهواز برگزار شد
کد خبر: 3912232
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در اهواز برگزار شد

انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت امروز، ۳ مردادماه همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت  در اهواز برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت امروز، ۳ مردادماه همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

35 نفر از 36 مدیر مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فعال اهواز که حق رأی داشتند، برای رأی گیری در این انتخابات حضور یافتند تا از بین ۶۰۰ کاندیدای هیئت‌ مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ۱۵ نفر را به عنوان عضو اصلی و دو نفر را به عنوان عضو هیئت بازرسی در کنار اعضای علی البدل انتخاب کنند.

محمود حمیداوی و سیده مریم موسوی‌زاده از اعضای اتحادیه مدغم مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خوزستان نیز در میان کاندیداهای هیئت‌ مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت هستند.

یادآور می‌شود، این انتخابات با نظارت ستاد مرکزی متشکل از مهدی محمدی، دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی؛ سیدعلی سرابی و مرتضی طلایی، رؤسای هیئت مدیره دو اتحادیه؛ حسن محمدی و رحیم قربانی، مدیران عامل دو اتحادیه کشوری و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

انتهای پیام
captcha