انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 3912222
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد چهارمحال‌وبختیاری‌ از برگزاری انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) در شهرکرد، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سیدحسین نژادحسینی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری‌ امروز، ۳ مردادماه در حاشیه انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) در شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: این انتخابات همزمان با سراسر کشور به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نظارت اداره تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و معاونت قرآن و عترت برگزار می‌شود، ادامه داد: ۱۰ نفر از مدیران مؤسسات قرآنی تحت نظارت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان در این انتخابات حق رأی دارند که همگی آرای خود را برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه کشوری به صندوق ریختند.

نژادحسینی تصریح کرد: در مجموع ۶۶ نفر در فهرست کاندیداهای هیئت مدیره و ۱۵ نفر در فهرست کاندیداهای هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و مراکز قرآنی قرار دارند که به ترتیب ۱۸ و ۵ نفر در این انتخابات گزینش و معرفی می‌شوند، ضمن اینکه از استان ما کاندیدایی در این فهرست‌ها قرار ندارد.

معاون فرهنگی ارشاد چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه این انتخابات در استان با حضور همه اعضای واجد شرایط رأی‌دهی و به‌صورت منظم برگزار شد، تأکید کرد: امیدواریم که اتحادیه کشوری مؤسسات و مراکز قرآنی به برکت قرآن کریم بتواند گام‌های مؤثری در بهره‌مندی از اقیانوس بی‌کران قرآن بردارد.

نژادحسینی در پایان گفت: پس از ارسال تعرفه‌های رأی به تهران و شمارش آرا، نتایج تا دو روز آینده به‌صورت سراسری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha