انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برگزار می‌شود
کد خبر: 3912138
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
در آذربایجان‌شرقی:

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان آذربایجان‌شرقی، همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار می‌شود.

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مدیرکل ارشاد استان امروز، دوم مردادماه در جلسه هماهنگی انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآن از برگزاری انتخابات اتحادیه‌های قرآنی خبر داد و گفت: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآنی کشور روز جمعه، سوم مردادماه با حضور اعضای مجامع دو اتحادیه قرآنی همزمان در سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآن و عترت استان‌ها سال ۹۷ برگزار شد و اکنون انتخابات اتحادیه کشوری آن برگزار می‌شود. در فرایند این انتخابات، ۳۸ نفر در استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از موسسات استان به نامزدهای هیئت مدیره اتحادیه کشوری رای می‌دهند.

محمدپور، با اشاره به اینکه انتخابات به صورت کشوری برگزار می‌شود، افزود: مقدمات این موضوع فراهم شده است و این انتخابات از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و در صورت نیاز به وقت بیشتر با تصمیم و تصویب ستاد مرکزی این روند، یک ساعت دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، گفت: تلاش‌ها برای تشکیل اتحادیه فراگیر از سوی دو دستگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی انجام گرفته است و امیدواریم در آینده با شکل‌گیری اتحادیه واحد، شاهد حضور تصمیم‌ساز و اثرگذار در نظام فرهنگی کشور باشیم و همچنین دستگاه‌های ذیربط نیز به اتحادیه مؤسسات قرآنی اعتماد کنند و از ظرفیت و پتانسیل آن استفاده کنند و واگذاری حداکثری امور به اتحادیه را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha