26740 نفر در فارس تاكنون به كرونا مبتلا شدند
کد خبر: 3911620
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

26740 نفر در فارس تاكنون به كرونا مبتلا شدند

در آخرین آمار مربوط به وضعیت کروناویروس در فارس، شمار مبتلایان به این ویروس از ابتدا تاكنون 26 هزار و 740 نفر اعلام شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، علی اكبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 30 تیرماه با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تببین آخرین وضعیت کروناویروس در استان، از افزایش آمار بررسی تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان به ۱۹۶هزار و ۵۹۶ مورد خبر داد.

وی با هشدار به مردم استان، افزود: آمار ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۲۶هزار و ۷۴۰ مورد رسیده است.

اكبری اضافه کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که طی ۴۸ ساعت گذشته، آمار جان باختگان به ۳۱ نفر رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز از ابتدا تاکنون ۲۲ هزار و ۶۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون یك هزار و ۲۲۸ بیمار مشکوک و دارای علامت در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه به‌سر می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه بی‌شک، همدلی مردم با رعایت اصول بهداشتی موجب کاهش مبتلایان در استان می‌شود، گفت: همه باید با زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، از انتشار این ویروس در جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha