بهره‌مندی مددجویان اصفهانی از خدمات مشاوره‌ای
کد خبر: 3911323
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

بهره‌مندی مددجویان اصفهانی از خدمات مشاوره‌ای

۳۶۸۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سه ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره، بهره‌مند شدند.

بهره مندی مددجویان اصفهانی از خدمات مشاوره‌ایبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خدمات ارائه شده به مددجویان را محدود به کمک‌های نقدی و کالایی ندانست و گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانوارهای تحت حمایت یکی از برنامه‌های حمایتی مورد تاکید این نهاد است.

وی مشکلات ارتباطی بین اعضای خانواده در کنار مشکلات تربیتی فرزندان را از عمده دردسر‌های خانواده‌ها در جوامع امروزی عنوان کرد و گفت: خانوارهای مددجوی کمیته امداد نیز از این وضعیت مستثنی نیستند و برای بهبود شرایط آنها خدمات قابل توجهی در این زمینه توسط این نهاد ارائه می‌شود.

بنایی ارائه خدمت مشاوره فردی، گروهی، راهنمایی و روان‌درمانی را از جمله مهمترین خدمات کمیته امداد اصفهان در این حوزه برشمرد و گفت: ۳۶۸۴ مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره گروهی یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد استان اصفهان در این زمینه است که ارائه آن از زمان شیوع ویروس کرونا و با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان تعداد مشاوران حاضر در ادارات این نهاد را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: تفاهم‌نامه و قراردادهایی نیز با ۳۲ کلینیک خصوصی ارائه خدمات مشاوره در سراسر استان امضا شده که با معرفی این نهاد، مددجویان از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha