نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آرامش مردم ندارند
کد خبر: 3910797
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آرامش مردم ندارند

فرمانده سپاه كازرون با اشاره به تعامل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نمی‌كنند و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی دريغ نمی‌كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌رضا توكل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون امروز، 25 تیرماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان ضمن قدردانی از حضور و تعامل خوب و سازنده نیروی انتظامی با سپاه در راستای ارتقای امنیت و آرامش روانی جامعه، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت است و خدمات گسترده این نیروی جان بر کف بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نمی‌كنند و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

توكل بیان كرد: تعامل سازنده این دو نیرو می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها موثر باشد و امنیت و آرامش كه بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کند.

محمدی عبادی‌نژاد، فرمانده نیروی انتظامی كازرون نیز در این دیدار گفت: سپاه همراه همیشگی پلیس در مأموریت‌های مختلف بوده و با همبستگی خوب این دو سازمان در کنار نیروی مردمی بسیج، به بهترین شکل ممکن مأموریت‌ها به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: تأمین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداكثری احساس آرامش و آسایش مردم، با تعامل سازنده سپاه و نیروی انتظامی دست‌یافتنی است.

عبادی‌نژاد، نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و گفت: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت‌رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

انتهای پیام
captcha