اعلام زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک به حفاظ / انتخاب 4 حوزه امتحانی در فارس
کد خبر: 3910696
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

اعلام زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک به حفاظ / انتخاب 4 حوزه امتحانی در فارس

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس زمان برگزاری پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرك تخصصی به حفاظ قرآن كریم را 10 مردادماه جاری اعلام كرد و گفت:‌ این آزمون در 4 حوزه امتحانی در استان فارس برگزار خواهد شد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه زمان برگزاری پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرك تخصصی به حفاظ قرآن در سال جاری مشخص شد، گفت: پیش از این بنا بود كه این آزمون در تاریخ جمعه، 27 تیرماه جاری برگزار شود اما به دلیل شیوع كرونا این آزمون لغو شد.

وی افزود: بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن‌الكریم، به یاری خدا بناست این آزمون در تاریخ جمعه، 10 مردادماه سال جاری به‌صورت همزمان و سراسری در نقاط مختلف كشور از جمله استان فارس برگزار شود.

موسوی با بیان اینكه این آزمون مرحله اول اعطای مدرك تخصصی به حفاظ است، گفت:‌ زمان برگزاری آزمون مرحله دوم نیز در آینده اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: در استان فارس 4 حوزه امتحانی در شهرهای شیراز، استهبان، داراب و گراش برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: حافظان قرآن كریم برای شركت در این آزمون می‌توانند طی روزهای 5 تا 8 مردادماه سال جاری به سامانه صدور كارت این آزمون كه در سایت تلاوت قرار دارد، مراجعه كرده و كارت ورود به آزمون را دریافت كرده و آن را چاپ كنند.

موسوی در پایان به تعداد شركت‌كنندگان این آزمون در استان فارس اشاره كرد و گفت: ۴۵۷ نفر از حافظان قرآن كریم از استان فارس در این دوره از آزمون نام‌نویسی كرده بودند كه از این تعداد ۱۴۵ آقا و ۳۱۲ نفر بانو هستند.

انتهای پیام
captcha