سپاه خود را در موضعی بالاتر از مردم نمی‌داند / لزوم رعایت مصوبات ستاد ملی كرونا
کد خبر: 3909441
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

سپاه خود را در موضعی بالاتر از مردم نمی‌داند / لزوم رعایت مصوبات ستاد ملی كرونا

معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر با بیان اینكه سپاه در تمام سختی‌ها و مشکلات دوشادوش مردم بوده و کماکان هست، گفت: سپاه خود را در موضعی بالاتر از مردم نمی‌داند بلکه خود را خاضعانه در کنار مردم می‌داند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، علی محمد محمدی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس امروز، 18 تیرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه كازرون، سپاه را فرزند انقلاب و مردم دانست و گفت: سپاه در تمام سختی‌ها و مشکلات دوشادوش مردم بوده و کماکان هست و سپاه خود را در موضعی بالاتر از مردم نمی‌داند بلکه خود را خاضعانه در کنار مردم می‌داند.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس تأكید كرد: سپاه در دفاع از این آب و خاک هستی خود را پیشکش کرده و به خدمتگزاری برای مردم افتخار می‌کند.

محمدی همچنین گفت: مردم کازرون حق بزرگی بر گردن انقلاب و این کشور دارند و بیش از انقلاب هم جزو چند شهر محدودی بود که حکومت نظامی در آن برقرار شد، کازرون از شهرهای پیشرو و پیشتاز در انقلاب بود و در هشت سال دفاع مقدس و اعزام به جبهه‌های ایران و نیز جبهه مقاومت هم نشان دادند که این راه همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، بر تقویت انسجام بیشتر مردم در شهر تاکید کرد و گفت: سپاه باید همه مردم را حول محور ولایت متحد و منسجم نگه دارد و زیر خیمه انقلاب جمع کند و هر کسی که دل در گرو انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه است انقلابی و بسیجی است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت این روزها و مبارزه با کرونا، تأکید کرد: به واسطه شیوع این بیماری که اتفاق افتاده و وضعیتی که هر روز نگران‌کننده‌تر می‌شود، وظیفه همه ماست که هر آنچه که ستاد ملی کرونا می‌گوید را اجرا کنیم و مصوبات این ستاد لازم‌الاجراست.

انتهای پیام
captcha