آموزش پیش‌نیاز تأمین امنیت است
کد خبر: 3908827
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

آموزش پیش‌نیاز تأمین امنیت است

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه امنیت یكی از نیازهای اساسی مردم و دولت‌ها به شمار می‌رود، گفت: آموزش، پیش نیاز تأمین و حفظ امنیت است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری، معاون تربیت و آموزش ناجا امروز، 15 تیرماه در حاشیه بازدید از مركز آموزش شهید دستغیب شهرستان جهرم گفت: در مرکز آموزش شهید دستغیب انسجام، انضباط و روحیه ایثار و ولایت‌پذیری به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت یكی از نیازهای اساسی مردم و دولت‌ها به‌شمار می‌رود، گفت: آموزش، پیش نیاز تأمین و حفظ امنیت و یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

معاون تربیت و آموزش ناجا ادامه داد: یكی از مهم‌ترین وظایف فرماندهان در مراكز تربیت و آموزش، اولویت تربیت بر آموزش است، چرا که جوانان عزیز امانت مردم در دست ما هستند و برای مأموریت‌های سخت و نقش‌آفرینی در تأمین امنیت و ارائه خدمت به هم‌وطنان آماده می‌شوند.

جان‌نثاری، راه‌اندازی كارگاه‌های مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی برای سربازان را یکی از اهداف مهم معاونت آموزش اعلام کرد و گفت: امیدواریم با انجام این اقدامات، فراگیران در حین خدمت مقدس سربازی و پس از آن حرفه‌ها و مشاغل مختلف را فرا گرفته و مشغول به انجام وظایف خود شوند.

انتهای پیام
captcha