عدالت آموزشی را در شرایط شیوع كرونا فراهم كنیم
کد خبر: 3908586
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

عدالت آموزشی را در شرایط شیوع كرونا فراهم كنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه گفت: باید مدیران آموزش و پرورش با توجه به شرایط این روزها آمادگی کامل داشته باشند و زیرساخت‌ها را فراهم کنند تا شاهد عدالت آموزشی در همه کشور باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 14 تیرماه در جمع رؤسای ادارات آموزش ‌و پرورش سراسر استان به برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه اشاره كرد و گفت: باید مدیران با توجه به شرایط این روزها آمادگی کامل داشته باشند و زیرساخت‌ها را فراهم کنند تا شاهد عدالت آموزشی در همه کشور باشیم.

وی افزود: ثمربخشی آموزش ‌و پرورش دو خروجی مشخص باید داشته باشد؛ یکی تبدیل انسان‌های مستعد به انسان‌های بالنده، متعالی، مدیر و مدبر و دیگری تأمین نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی.

احمدی‌زاده بیان كرد: اساسی‌ترین مسئله در تمام کشورهای دنیا و دولت‌ها اعم از دولت‌های بزرگ، کوچک، قدرتمند، ضعیف، در حال‌ توسعه و صنعتی مباحث آموزش ‌و پرورش است و قطعاً این مسئله در کشور ما که جمهوری اسلامی است و باید ابعاد معنوی، دینی، مذهبی، انسانی، اخلاقی و عرق ملی را در نظر بگیریم، سخت‌تر و مسئولیت سنگین‌تر است.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید گفت: این دولت با ثبات‌ترین دولت در حوزه اقتصاد، سیاست و روابط بین‌الملل بود که شدیدترین تحریم‌ها نیز در این دولت شکل گرفت و شرایط را سخت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته در زمان شیوع ویروس کرونا در فارس گفت: تاکنون 900 هزار بسته معیشتی توسط خیرین و مردم تهیه شد و تحویل خانواده‌های نیازمند در سراسر استان شده است.

احمدی‌زاده افزود: زمانی فقط 5 هزار تولید ماسک در فارس داشتیم اما امروز نزدیک 400 هزار در روز تولید ماسک داریم و  15 کارخانه تولید مواد ضدعفونی نیز در سطح استان فعال است.

وی خطاب به رؤسای ادارات آموزش ‌و پرورش سراسر استان فارس گفت: انتظار داریم با تشکیل کمیته‌ای در تمام ادارات آموزش ‌و پرورش، مشکلات احتمالی برای بازگشایی مدارس بررسی و راهکارها و راهبردهای خوبی نیز در این زمینه پیش‌بینی شود.

انتهای پیام
captcha