ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی فارس به شیعیان دنیا معرفی شود
کد خبر: 3908301
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۸

ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی فارس به شیعیان دنیا معرفی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت برنامه‌سازی فاخر در حوزه سومین حرم اهل بیت(ع) بر شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان به جامعه بزرگ شیعیان در سراسر جهان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس عصر پنج‌شنبه، 12 تیرماه در حاشیه آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای صهیونیست‌هاست، افزود: بسیج صدا و سیما به‌عنوان یک مجموعه تأثیرگذار در تولید فکر، طراحی برنامه و هم‌افزایی ظرفیت‌های هنرمندان متعهد و انقلابی یکی از مراکز فعال و مؤثر در مقابله با جنگ نرم فرهنگی است.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم و مورد مطالبه از بسیج صدا و سیما موضوع برنامه‌سازی فاخر در حوزه سومین حرم اهل بیت(ع) و شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان فارس به جامعه بزرگ شیعیان در سراسر جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه ترویج روحیه انقلابی و جهادی رسالت مهم بسیج صدا و سیماست، گفت: اگر بخواهیم هنرمند ترازِ انقلاب اسلامی را بشناسیم و به جامعه هنری و رسانه‌ای کشور معرفی کنیم، باید مؤلفه‌های شخصیتی و سیره زندگی این شهید والامقالم را مطالعه و بررسی کنیم.

محمودی‌زاده با تأکید بر اینکه شهید آوینی الگو و شاخصه هنرمند متعهد و انقلابی است، گفت: شخصیت و سیره رفتاری این شهید والامقام نمونه کم‌نظیر زندگی یک هنرمند متعهد بر اساس سَبکِ زندگی ایرانی ـ اسلامی است.

انتهای پیام
captcha