اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) در جشن سالروز ولادت برادر
کد خبر: 3908113
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) در جشن سالروز ولادت برادر

به‌مناسبت فرا رسیدن یازدهم ذی‌القعده سالروز میلاد خجسته امام رئوف، حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ویژه‌برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و ارتباطات آستان مقدس شاهچراغ(ع) امروز، 11 تیرماه در جمع خبرنگاران از پیش‌بینی ویژه‌برنامه‌های متنوعی در این حرم مطهر به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، امام هشتم شیعیان و برادر بزرگوار حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

وی به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و افزود:‌ در روز پنج‌شنبه، ۱۲ تیر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم مولودی‌خوانی و  قرائت دعای پرفیض کمیل با مداحی محمد شریف‌زاده برگزار می‌شود که حضور زائران و مجاوران گرانقدر در این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بلامانع است.

سلامی اضافه كرد: در ادامه از ساعت ۲۱:۳۰، استاد شیخ حسین انصاریان پیرامون فضایل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت که این سخنرانی از شبکه فارس پخش خواهد شد.

وی گفت: مسابقه اینترنتی «ثامن‌الحجج» با موضوع زندگی نامه و فضایل امام رضا(ع) دیگر برنامه تدارک دیده شده در این مناسبت است که علاقه‌مندان از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه جهت شرکت در آزمون آنلاین آن می‌توانند به  بخش مسابقات پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه كنند.

برگزاری برنامه کودکانه در صحن مطهر شامل پرده‌خوانی همراه با نقاشی در روز چهارشنبه، ۱۱ تیر از ساعت ۱۹ و همچنین پخش ویژه برنامه رادیو حرم در روز جمعه، ۱۳ تیر از دیگر برنامه‌های سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha